Jocke bloggar (Jocke is back again)

Det var längesen jag bloggade nu. Så det är väl dags att lägga in en liten text så Johan håller sig lugn. Haha...

Igår var det den stora målardagen i Gamla Linköping, då hela scenografin skulle grundmålas... Jag började måla klockan 11. Efter nån timme fick jag hjälp av Håkan Bäck och tre av hans elever... Vid 16:00 blev jag ensam målare igen. Vad 18:00 var allt helt klart... Men det är fortfarande mycket kvar kan jag lova. hehe...



Idag var jag inne i Linköping och snackade med Errol på Studiefrämjandet om vår långfilm. Han tycket att det var jättekul att vi hade sånt stort intresse för film...
   Så kan ju meddela att snart sätter det gång på allvar... Just nu är det massa skisser och det enda vi egentligen vet är vad som kommer hända i filmen....

Vi ska även starta en cirkel som går ut på att filma och redigera "Ronja Rövardotter"... Där behöver vi en del folk...
Så känner ni för att hjälpa till (om ni kan hålla i en kamera).. så hör av er bara...
Mig når ni på [email protected]

Ha det skitbra!
Jockeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Johan

Jagk an påpeka att kraven är lägre än så. Man behöver inte ens hålla i kameran då det faktiskt finns stativ :P

2009-04-30 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0