Trollkarlsuppträdande!



Nu är jag hemma i Borensberg igen. Har inte varit här ett dygn än men jag kan reda konstatera det vi alla redan visste. BORENSBERGS SUGER PUNG!!!

Det finns verkligen ingenting att göra mer än att hoppas på att internet ska fungera i nån timme om dagen. Inte en människa att träffa och umgås med. Blä!

I onsdags så gjorde Trollkarlen Johan ett litet uppträdande på katrinebergs visafton. Matrialet sattes ihop nån timme innan och under själva aftonen. Trots detta så gick det väldigt bra. Många skrattade redan innan jag hade gjort något vilket kändes lite skumt men jaja. Då har man helt enkelt uppnåt Jan Rippe status!
Det fanns dock en tant som satt längst fram och bara var sur under hela mitt framträdande. Jaja vissa har väl ingen humor.

Uppträdandet filmades av två kameror. Förhoppnnigsvis så kommer den ena(filmad med fotokamera) att komma upp på tuben och bloggen snart. Den andra(Filmad med filmarnas proffskamera) kommer förhoppningsvis dyka upp lite senare i nått annat sammanhang.

Eftersom att det inte händer nått på lovet så hoppas jag på att jag får göra stand up debut i Linköping under nästa vecka. Vi får vell se. Funderar på att chocka publiken. Nån som har nått bra förslag?

Vi hörs!

//Johan

Kommentarer
Postat av: L

Gräjt! Det hade man velat se!

2009-04-11 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0