Sthlm tur o retur

Ballong!


Nu har jag kommit hem ifrån stockholm. Jag var där igår för att se Killinngängets pjäs "Drömmen om herrön" på Dramaten. Pjäsen var väldigt hemsk, jobbig, rolig och bra. Det är förmodligen även det mest svårtillgängliga dom har gjort. Men jag fattade den och det gjorde ont i hela kroppen. Jag skulle rekomendera samtliga som har möjlighet att gå å se den om det nu inte vore så att den var i princip utsåld. Sen passar den nog inte alla människor heller.
Nog om detta!


Jag pratade med Jocke i pausen. Han har fullt sjå med Stinsen Brinner just nu. Sjuka ljudtekniker, oklar scenografi samt ny rekvisita är sånt som lätt kan ställa till det såhär dom sista dagarna. Genrep på torsdag. Förhoppningsvis så har bandet kommit till dess iaf.

Här är en liten artikel om föreställningen
Reklamfilmen går att se på 24 corren om man nu har tid och tur med sånt.

Dags att forsätta skriva.
Hejhej!

//Johan


Kommentarer
Postat av: hon

spännande!

2009-12-09 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0