Sluta klaga! Hehe

Värst så mycket man kan klaga över att jag inte skriver så mycket här.
  Jag vet att Johan håller er uppdaterade med det han gör om dagarna, men han gör mycket mer än mig
eftersom han går i skolan och jag är arbetslös. Det största nöjet jag har om dagarna är att gå till gymmet,
och det är också det jag gör varje dag. Så jag hoppas att ni förstår att det skulle bli lite tjatigt om jag skulle
skriva samma sak varje dag. Hehe

Idag. Eller rättare sagt denna natt fick jag ett infall, och inte vilket infall som helst - Ett skrivarinfall.
Jag har nämligen skrivit färdigt det nya synopsiset. Jag kände att det förra var lite för ytligt och skulle inte
riktigt släppa in publiken i karaktärernas tankar och känslor. Så jag valde att lägga till scener i filmen som
ska hjälpa publiken att lättare lära känna varje karaktär.
   Det förra synopsiset bestod av 50 scener. Det nya består av 75.
Allt är skrivet för hand eftersom jag inte ville riskera att skriva något onödigt. Skriver jag för hand finns det ingen risk att jag skriver mer än jag behöver. Så imorrn blir det väl att skriva in allt i datorn... roligt va?! Hehe

NU. Jag tänkte att det kanske är dags att sova lite nu, men jag har lite små idéer som jag tänkte skissa lite på.
Ni vet innan filmerna brukar börja brukar ju produktionsbolagen visa upp en liten film med deras logga, som t.ex Dreamworks med "Pojken på månen" eller Universal med "Jordgloben"... Jag har lite idéer på hur Estetnollornas Logotyp-film kan se ut, men jag behöver en grafiker till det. Någon som kan animera en liten filn bakgrund.
   Känner du dig manad att testa det är det bara höra av sig, så berättar jag mer...
Mig når du på [email protected]

Ha det skitbra!
God kväll, God natt, God morgon
JOCKE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0