Jobb jobb jobb

Ujujuj!
Meijlen har fullkomligt svämmat över av talangfulla människor som vill bidra med musik till vår film. Blir en del jobb och en hel del lyssnande. Jobbigt när man inte har någon egen dator utan måste sitta i datasalen men sånt får man tåla.
Har inte hört så mycket av Jocke på den senaste tiden. Hoppas att han lever. Har börjat skissa på bildmanus eller i alla fall ideér till bildmanus. Det känns väldigt inspererande.

Just nu sitter jag och leker med bildredigeringsprogrammet och gör omslag till fejkade filmer. Mest som en kul grej men också som träning inför framtida dvder och affischer.

Här är mitt senaste försök. Skriv gärna vad ni tycker om den.


By the way så tycker jag att ni ska kolla in min kära klasskamrat Linas nya blogg. Blondinlinas.blogg.se




Rock on!
//Johan

Kommentarer
Postat av: Gio

Haha Mattias!

2009-02-02 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0