Jocke bloggar 5januari

Tjaa! För er alla som följer Estetnollornas långfilmsprojekt kan jag meddela att i alla fall jag har börjat skriva på manuset efter det i stort sätt klara synopsis som vi skrivit. Idag när jag skulle skriva manus började jag med att läsa de scener jag skrev igår. Otursaktigt nog märkte jag att en av scenerna försvunnit av någon konstig anledning. Jag blev förståss lite irriterad och började "leta" efter den försvunna texten. Jag startade om skrivprogrammet flera gånger, och även datorn fick starta om sig på grund av min iver att få fram de 4 sidorna som var borta. Jag har ännu inte fått det att fungera så jag får helt enkelt inse att "Scen 4" är borta och jag måste skriva om den. Idag har jag därför inte skrivit något mer på manuset eftersom jag enbart varit irriterad. Till alla ni som skrivier manus eller andra viktiga saker. Dubbelspara texterna!!! Och använder ni ett nytt program som ni inte är vana vid, spara då en kopia i det programmet ni annars är vana vid, t.ex Word! Det var allt jag skulle säga idag! Ha det bra // Jocke!!!

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

treeevlig kväll ;D

Vad tycker du om mina bilder på bloggen ?



Kram!

/ www.mramin.blogg.se

2009-01-05 @ 22:51:23
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Johan

Ajaj!

Sånt som händer. Dags att ta nya tag.

2009-01-06 @ 03:16:41
URL: http://rockydennis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0