Oh Boy!

Hej Svej!
Nu e d äntligen fredag! Och vad innebär då det???
Jadu d vetefan, men jag skai af chilla, städa, skriva och äta glass. Igår hände något riktigt roligt. Jag fick en enorm skrivarinsperation till min pjäs. Helt plötsligt så föll flera bitar på plats. Just nu så har jag en mängd scener som jag ska pyssla ihop, en ramhandling med konflikt. Vad jag saknar är ett bra slut. Handlingen är nämligen väldigt komplicerad så jag vet inte ritkigt hur jag ska ta mig ur den. Men jag har riktigt roligt när jag skriver iaf och det är ju ett gott tecken. Som ni nog vet så betyder inte detta att vi kommer att sätta upp pjäsen imorgon. Pjäser tar lång tidd att skriva. Vissa scener i den här pjäsen har jag arbetat med i flera år men förhoppningsvis nån gång i framtiden.

Jag har dessutom planerat ut några snygga delar till filmen och Jocke har fått lite nya ideér. Vi får se vart det hamnar sen när det väl är dags.

Här är en gammal film so mspelades in när vi gick i ettan på gymnasiet. Riktigt härlig nostalgi. Märkligt nog så är det vår mest betittade film på youtube. Det kanske är musikvideos man ska satsa på.....Jaja här e videon iaf.

Take care //Johan


Kommentarer
Postat av: Yngve

Klart den äger!!!

2009-02-02 @ 18:59:39
Postat av: Sickdude

Hahaha!

2009-02-03 @ 18:46:34
Postat av: Tina

GAAAAH! Askuul!

2009-02-04 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0