Update!



Hejsan alla!
Idag är det onsdag och dags att ta kontakt med studiefrämjandet angående vårt filmprojekt samt lite annat smått och gott. Idag har jag suttit och skissat lite på olika manus och synopsis, vilket är svårt när man inte har tillgång till sin egna dator utan måste låna nån annans. Förutom filmprojektet som kommer bli 2009 års stora grej så skriver jag bla på sketcher, låtar samt en komsik pjäs som jag hoppas vi kan sätta upp någon gång i framtiden. Dessutom skissar jag lite på en Estetnollorna showreel/5-årshyllning som är en liten film med klipp som sammanfattar vad vi har åstakommit under dom här första 5 åren tillsammans.

Jag tänkte även passa på att presentera vår första utvalda medarbetare till filmprojektet. Malin Öster. Malin är en gammal klasskompis till oss som förutom att skådespela kommer att vara scripta och rekvisitör för filmen.

Nu är det dags att skriva vidare

Take Care
//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0