Premiären avklarad!

Så då var premiären avklarad!
Kändes lite mer som en genrep. Kort sagt så finns det en del saker som var bra och en del som kan bli bättre.
Publikmängden tex. Vädret var också lite jobbigt men så kan det gå ibland. Idag så var det egentligen inte tänkt att vara premiär men premiären regnade bort igår i regnstormen. Nu tar vi lite hultsfredsledighet ifrån Moliere men för att sen köra stenhårt i nästa och nästnästa vecka! Alright!!!

Pga Moliere-grejset så har vi inte hunnit med någon filmning dom senaste veckorna men vi har kommit på en del roliga ideér vilket känns väldigt bra. Idag hade Jocke någon idé om att jag skulle röka i filmen. Det var ajg lite tveksam till då jag ska spela en barntrubadur i sin prime och inte en avdankad alkoliserad sådan vilket ifs också hade varit roligt att göra en film om. Vi får se vad det blir jag har i handen när nu väl kameran är där.
På tal om kameran så är den just nu utlånad till några andra jönssar som skulle "Ha den över helgen". Vilken helg dom syftade på verkar dock något oklart men Jocke ska ringa och fråga imorrn.

Kollade igenom några band som anmält sitt intresse till att bidraga med musik till filmen och hittade en kalaslåt som jagh aft i tankarna ända sedan i vintras. Dock så tyckte jag att bandet i sig verkade så himla proffsig att jag blev lite fundersam över om dom verkligen visste vad dom har gett sitt samtycke till. Inte att vi inte skulle vara proffsiga menmen ja ni fattar.

Det är väl bara att vänja sig vid att man har med mycket begåvat fok att göra nufötiden och det känns på ångot märkligt sätt konstigt "nämen inte ska väl vi..." typ.

Här är ett kul reportage ifrån Borensberg:
http://correntv.corren.se/player2.aspx?id=1578&catId=53

Jaja nu ska jag prata med intresserade skådisar och dylikt.

Hare bra!
//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0