Den Girige

Hej!
Idag så var jag och Jocke på möte på Jippis kontor där vi gick igenom lite saker inför sommarens uppsättning av Den Girige som vi ska spela i Gamla Linköping i sommar. Det ska bli spännande. Det är första gången jag och Jocke spelar teater ihop sedan 2007. Nice!

Jag tänkte även passa på att göra reklam för en pjäs som min pappa är med i.
Jag vet inte så mycket om den mer än att den är skriven av Vilhelm Moberg(Denna giGANT! bland giganter) och att föreställningarna på kornettgården brukar bli ganska trevliga.



Innan mötet idag så var jag o Jocke uppe i Landeryd och testade ljudet inför filmen. Det kommer nog att bli en hel del testande innan vi börjar filma. Som sagt. Hellre att filmen blir bra än att den blir färdig snabbt. Inga fler hastverk här inte!
Imorgon så ska vi till ösgötateatern i norrköping för att leta kläder till Den Girige.

Klart Slut!

//Johan

Kommentarer
Postat av: Fredde

Nice!

Detta måste ses!

2009-06-15 @ 21:46:58
Postat av: Anonym

Låter spännande! Ska försöka komma

2009-06-18 @ 22:03:13
Postat av: Ek

Glad midsommar!! :D

2009-06-19 @ 23:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0