9 Roller!

Medans Jocke tydligen bara går på gymmet och skriver om dagarna så tänkte jag berätta om min något hetsiga men roliga vardag. Imorgon börjar en hetsig vecka då jag ska spela in inte mindre än 2 filmer och dessutom ha vanliga lektioner och repa på ett shakespeare-projekt. Jag har 2 ganska stora roller i dom båda filmerna och karaktärerna är helt olika. Sen spelar jag Jago i Othello och ska hoppa in kort som Polonius i Hamlet. I Shakespeare projektet så ska jag även sjunga en duett med Lina(Blondinlina). Detta ska jag göra i karaktär. Sen har jag ju manuset till slutproduktionen "Gösta Berlings saga" där jag ska göra 3 roller. Summa summarum så har jag alltså 9 roller att jobba med. Härligt!

I sommar blir det en roll till....

Nu ska jag snart på möte inför den ena filmen som börjar spelas in imorrn. När jag e klar på onsdag kväll så ryker mustashen och jag blir en helt annan karaktär tills på torsdag morgon. Wohoo!

Förövrigt så har jag nu fått min Fanny & Alexander 5-disc-box-USA-import för 550 spänn. Underbart!

Igår så såg jag även den bästa svenska filmen sen Fanny & Alexander. "Låt den rätte komma in" som är den första svenska kanonfilmen sedan "Fyra nyanser av brunt" som förövrigt är gjord av samma kille. Rekomenderas starkt.

Puss och kram
//Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0