Ansiktslyft på bloggen

Tjoooo!
Nu har jag suttit i timmar och försökt få fason på den här bloggen. Förhoppningsvis så ser du som läser detta en alldeles ny och fräsh blogg framför dig. Om inte så är det för att Blogg.se är piss och vägrar uppdatera sig. Jag kollade runt lite och fick höra att det finns flera som har haft samma problem så förhoppningsvis så ska det lösa sig inom kort. När jag skriver detta så ser bloggen ut som vanligt fast tristare.

Över till gladare nyheter!
Jag har fått höra mycket positivt om "Inbrott på andra våningen på senaste tiden och det är naturligtvis oerhört kul. Därför så tänkte jag bjuda på en lite extramatrial ifrån inspelningen. Varsegoda:

 

Och såhär blev den färdiga filmen:

 



Nä nu ska jag ta och sova lite
Godnatt!

//Johan

Kommentarer
Postat av: Emma

ahahah,, filmen är så kul.. =)



nice uppdatering av bloggen.. :D

2009-03-23 @ 17:19:40
URL: http://teateremma.blogg.se/
Postat av: Pia

Bra film! Funkar dammsugaren??



Svårt att läsa texten mot den blå bakgrunden!

2009-03-24 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0