Estetbloggen på youtube

Heeej!
Efter lite problem med gårdagens videoinlägg så bestämde jag mig för att göra något som jag borde ha gjort för länge sedan. Nämligen att skaffa en helt egen youtubekanal till Estetbloggen så att man skiljer den ifrån våra andra produktioner. Det kommer även att komma upp lite annat smått och gott bakommatrial och dylikt där så kolla in den!

www.youtube.com/estetbloggen


Nu har arbetet som Regiassistent börjat. Det är ett intressant och lärorikt uppdrag. Dessvärre så har jag dragit på mig en rejäl förkylning sen i onsdags. Men det är ju tur att den kommer nu och inte när vi spelar Othello i nästa vecka.

//Johan

P.S
Jocke du är fortfarande utmanad!!!
D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu Jocke!

2009-03-22 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0