Facebook

TJOOO!
Ett tag sen jag skrev nu. har inte hänt så mycket rent produktionsmessigt dom senaste dagarna. Dock så har både Jocke och jag jobbat hårt som skådespelare i andra projekt. Han i Ronja Rövardotter och jag med Othello.

Ett ställe där det dock har hänt saker är på Facebook där vi nu har 37 medlemmar i Estetnollorna-Gruppen. Det känns helt okej med tanke på hur anspråkslös den trots allt är.

I förra veckan så fick jag ett ex av filmen "What goes around, comes around" som vann pris vid filmdagarna i Laholm. Jag medverkar där som bilmekaniker. Filmen är helt okej och jag är faktist relativt nöjd med min insats. Den film jag hoppas mest på är dock Teater/Film-sammarbetet som var hur kul som helst att spela in. Premiär på Katrinebergs Filmfestival i maj förmodligen. Strax innan jag slutar på skolan.

Arbetet med hemsidan går framåt och jag löser tekniska problem dagligen. Vi får se hur avancerad den blir. Jag vill inte släppa den förens allting är perfekt och det är långt ifrån perfekt än så länge.
Filip Svahn under inspelningen av "Bollen är rund".

Nä om man skulle ta och mata åsnorna...

mvh
//Johan

Kommentarer
Postat av: Nille

Haha mata åsnorna!

2009-03-19 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0