Ronja Rövardotter

I sommar i Gamla Linköping ska Jippi kulturproduktiner (www.jippikultur.se) sätta upp Astrid Lindgrens "Ronja Rövardotter"
 Idag 1mars var det första mötet med ensemblen... Var var jag?  Jo, jag var hemma. Jag var totalt j*kla säker på att första mötet var 1april, så jag dubbelcheckade inte ens kallelsen...
   Jag hatar att göra bort mig, men gjort är ju gjort... Det enda positiva med det här är väl att jag aldrig mer kommer göra om samma misstag...

Igår var jag ute i Linköping med Jenny, Jenny, Jocke och Micke - det var väldigt kul. Dock 400kr fattigare, men men...Hehe.  Jag hade nog räknat med att träffa fler personer jag kände, men den enda jag träffade förutom mitt sällskap var mitt ex kusin... så ja - bättre lycka nästa gång...

Hur som helst, helgen har varit bra - fast jag gjorde bort mig... men men, That's life

Ha det gött!!
JOCKE

Kommentarer
Postat av: Anonym

ujujuj... killen har för första gången i sitt liv vart på korgen... inte dåligt när man e 21... coooling!!!

2009-03-02 @ 00:07:46
Postat av: Anonym

hahaha... håller med:D aldrig hört att han festat... vad har hänt?

2009-03-02 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0