ANDRA TAKTER på G

Tiden går snabbt när man har roligt. Snart är det sommar, vilket betyder att det är dags att starta inspelningen av "Andra takter"... Johan och jag tycker att det ska bli väldigt roligt.

I veckan som har varit har jag sysslar mycket med rollsättning och manusskrivning. Det ser mycket bra ut på dom punkterna kan jag meddela....
   Däremot har vi en roll som är väldigt viktig i filmen. Det är en ledande karaktär.
Vi vet inte vem som kan spela den rollen... Därför efterlyser vi nu den personen här.

Den vi söker är:
Ålder - 22-25
Kön - Tjej
Bor - Så inspelning i Linköping inte är några problem

Observera att filmen är på en budget av NOLL kronor, så den som söker bör veta att det inte kommer vara någon lön. Vi hoppas bara på att få ha en kul stund tillsammans och föreviga denna lilla historia på film...

[email protected] är min mailadress. Känner du dig intresserad av denna superviktiga roll så maila gärna en trevligt mail till mig. Bifoga en bild där man kan se ditt ansikte och gärna hela kroppen...
  Kontaktuppgifter som t.ex mobilnummer är jättebra för mig att ha för snabb och säker kontakt.

Önskar alla en jättebra stund, tills vi hörs eller ses igen!
MVH // JOCKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0