Halland

Sådär ja!

Nu är jag sedan onsdags kväll på besök på min gamla skola i Halland. Det känns lite speciellt att se allting utifrån utan att ha en massa saker att göra själv. Speciellt när alla andra flänger omkring som yra möss.

I torsdags så var det dags för årets första teatercafe-kväll och jag måste säga att dom små liven sköter sig väl. Min vän Niklas gjorde ett fantastiskt lite mys-stiligt-humoristiskt nummer. En drös människor skrattade och grät.

Han inledde med att sjunga detta lilla mästerverk:




På lördag så har jippi sin teaterfestival där Jocke skall medverka och göra liter reklam för sin filmkurs samt dokumentera det hela. Nice! Hoppas det går bra! Jag har även uppdaterat hemsidan lite grann och ser fram emot att göra en lite större update inom en snar framtid.

Blogg.Ses startsida har en intressant fråga:

Naturligtvis så tycker vi gamla dansbandszebror att Zebramönster är det hetaste som finns. Jag är vanligvis inte ett dugg itnresserad av skor men shit pommes frites dom där vill jag ha!

Nu ska jag skriva lite.

Hej!

//Johan


Kommentarer
Postat av: Lilla mor

Är glad om du ej hittar några zebraskor, de ser inte så varma ut nu till vinterns och snön...

2009-11-16 @ 22:28:37
Postat av: Niklas

Mys-stiligt-humoristiskt är precis vad jag siktade på! :)

2009-11-25 @ 22:30:08
URL: http://markerasomolast.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0