Johanblogg?

Hola!
Dags för en update kanske!?

Först av allt så är jag väl medveten om att det i princip bara är jag som skriver på den här bloggen. Jocke gör jättemånga intressanta saker han med men han glömmer av någon anledning alltid bort att han borde skriva här och då är det helt enkelt upp till mig att skriva för oss båda tills han bättrar sig. Så är det just nu.

Idag så har jag varit på min gamla gymnasieskola och skådespelat till en kortfilm. Det hela gick smärtfritt och förhoppningsvis blir slutresultatet riktigt bra. Imorgon så är det andra och sista inspelningsdagen och då ska Jocke också vara med. Det ska bli spännande.

Det här har varit klart ett tag men jag har inte velat skriva något om det av vidskepliga skäl men ni kommer att få veta mer tids nog. Jag kom väl överens med alla medspelare, crew och övriga så det känns bra. Lite synd att det bara e i två dagar.
________________________________________________________________________________________________

//Johan(igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0