Morgon!

Goddag!


Knappt hann jag komma hem till östergötland innan jag blev bjuden på fest, i Mjölby av alla ställen.
Det var trevligt. Låt oss stanna vid det.

Igår var det en stor artikel i corren om Niclas och Lasse ifrån Jippi angående Hal som en ål och lite annat. Jockes filmkurs nämdes också lite kort. Jag hade hoppats att den artikeln skulle ligga ute på nätet nu men nejnej så ni som inte har corren får föreställa er hur intressant artikeln var.

Nu ska jag forsätta skriva lite.

Ha det bra!

//Johan


Kommentarer
Postat av: Nois

Bra skit!"

2009-12-01 @ 22:56:46
Postat av: j

Skriv meeeer!

2009-12-02 @ 20:40:55
Postat av: ma

Grymt!

2009-12-10 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0