Reklam och mer reklam

Manga!

Igår så satt jag o Jocke på NBV-kontoret och designade affischer i photoshop. Det tog tid men blev riktigt snyggt. Jocke har många intressanta ideer.

Sedan begav jag mig till Cafe M och kvällens omgång av Lkpg Haha!
Efteråt så snackade jag lite med Ben om lite olika grejer.

Imorgon så ska vi in till norrköping och filma föreställningen Hal som en ål på Skandiateatern i Norrköping. Det blir inte själva huvudfilmningen utan är matrial till en reklamfilm som ska gå på 24 corren inför att pjäsen skall flyttas till Sagateatern i Linköping nu i December.

Detta medförde dessvärre att jag blev tvungen att tacka nej till två andra grejer. Skitjobbigt men det blir att ta nya tag.

I nästa vecka så ska jag ner till Katrineberg och se på tvåornas egna föreställningar, festa och bara vara ett tag vilket ska bli skitkul. Förhoppningsvis så får jag lite tid till att skriva också. Jag fick en ny grym ide precis.


//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0