Haha!


I WAS FROZEN TODAY!!!

Ben Kersley är en rolig kille som står bakom stand up klubben Lkpg HaHa! i...just det Linköping.
Men han gör även en hel del andra saker. Bloggar, twittrar och skriver manus till dylika projekt. Ett projekt som vi har försökt att få ihop under en längre tid nu är en slags radiopilotsitcomserie...eller vad man ska kalla det. Problemet är naturligtvis att få ihop alla människor på en gång. Manuset(som jag förövrigt nyligen har tappat bort) är väldigt roligt och förhoppningsvis så blir det något av det hela.

Ikväll så var det tjejkväll på stand up klubben. Det gick mycket bra! Lite mindre folk än vanligt(Jag drar förövrigt inga paralleler mellan detta faktum och kvällens tema). I helgen så ska Ben till sthlm och spela sin föreställning inför 100 pers eller nått so i wish him well.

Imorgon! Eller idag rättare sagt så ska jag och Jocke förhoppningsvis filma klart reklamfilmen som vi slipat på under veckan. Jocke har haft en kul ide som vi hoppas ska fungera. Det är också dags för mig att ställa mig framför kameran så man kanske borde ta o sova lite...

I övrigt så arbetar Jocke med ett stort shakespeare-projekt och ska dessutom snart börja repitera Stinsen Brinner.
Själv så ska jag till Kungsbacka/Göteborg en sväng i nästa vecka. Vi får se vad som händer där.

Rock on!
//Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0