Nyss hemkommen

Hej!

Jag kom precis hem ifrån ett par dagars semester i sveriges framsida(Göteborg).
Där hann jag upptäcka flera bra saker.

I fredags så var jag och kikade in Tramsgängets dansbandsmusikal The Klinkerz. Det är en speciell stämmning i kungsbacka som är väldigt intressant. Efter föreställningen så vart det lite gratulationer backstage samt lyssning på Thomas Petterssons stand up. Trevligt!

Efter kungsbacka så blev det en grym inflyttningsfest i Göteborg men en massa gamla skolkamrater. 

Mina vänner och gamla skolkamrater ifrån Teaterkollektivet Bataljonen var med och arrangerade en Open Jam-kväll på Teater Jaguar vilket var nice!

Jocke repeterar Stinsen Brinner för fullt. Kolla in datumen på www.jippikultur.se.


En annan rolig sak som hänt är att Jocke precis har lagt upp våran reklamfilm för diktsamlingen 13,22 varv.
Våra uppdragsgivare skrev citat:
"HELT UNDERBAR!!!!!!!Ni är fan bäst!:DTACKTACKTACK!!!!!!!" och "SJUKT underbart!!! ♥"
Efter att ha sett filmen.

Och här är filmen:


Sådär. Nu ska jag att fortsätta att skriva på mitt epos.

Rock on!
//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0