Vintertid



Shablom!

Precis nu så är det dags att ställa om klockan till vintertid dvs vrida tillbaka en timme. Nu har ju jag så pass modern utrustning så jag behöver inte vrida tillbaka någonting utan det gör det av sig självt.

Den 30.e september så fyllde Estetnollorna officiellt 5 år. Detta glömdes helt bort av någon anledning men vi får se om vi firar på något sätt. Vi har iaf hunnit med en hel del genom åren.

Själv så är jag i något av ett limbo just nu. Jag är lite fast så att säga. Jag spenderar dagarna hemma med att skriva, träna, se på film och sova. Och visst är det bra att saker och ting skapas men insperationen kan ju må bra av lite frisk luft ibland också.

För att hålla fokus så tänkte jag dela med mig lite av vad jag sysslar med för projekt.

Lista på projekt:
Skriva 2 teaterproduktioner
Skriva radioprogram
Skriva bok
Bränna ut Ronja Rövardotter-dvderna
Klippa och bränna Spanska flugan-dvderna
Förberedelse inför roll i kortfilm
Skriva långfilms samt kortfilmsmanus
Jobba med Romeo & Julia
Samla matrial till showreel
osv

Som ni märker så finns det en del att göra.

Då e det väl dags att ta tag i det då!


Ciao!

//Johan

Kommentarer
Postat av: tiiiinnnna

tycker de e dålig uppdate här :( har detta bara blivit en johanblogg me?

2009-10-30 @ 15:26:46
Postat av: Johan

Det är dessvärre mer eller mindre en Johan-blogg just nu men gnäll lite på Jocke så kanske han skärper sig :)

2009-10-31 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0