Klargörelse

Goddag!

Jag har precis suttit i telefon med Jocke och diskuterat olika saker. Det känns som att vi har 5 miljoner grejer pågång som för tillfället står still...även fast dom inte gör det. Vi har ganska nyligen tagit en massa nya beslut som gör att vi får planera om den närmaste framtiden en del. Vet inte om det är läge att tala om allting på en gång här så jag tror jag håller lite på det men ni som hänger här på bloggen kommer att få veta förr eller senare.

Imorgon så är det då äntligen dags för Stockholm. Det ska bli spännade. Förhoppningsvis så tappar vi inte bort oss i den stora staden.

Här är en kortfilm som min vän Malin Alfredsson medverkar i:


Nu ska jag hem och fundera lite samt få lite sömn innan Jocke hämtar mig klockan 05.20 imorgon.

Take Care

//Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0