Bloggens förbannelse

Ha!
Såklart!
Skriver man någonting som man ska göra på den här bloggen så blir det oftast inte av känns det som. Gammal förbannelse som ligger över bloggen. Idag var det mötet som blev uppskjutet. Nu gör inte det så mycket men jag väljer att notera det.

Nu till något lite roligare. Som skådespelare så ska man ju ha en sk "Showreel". Nu har inte jag skaffat det för jag väntar på matrial. Observera, detta är ingen showreel. Men det är några roliga klipp som jag satte ihop för att tag sedan mest för att fördriva tiden med. En hel del av grejorna ligger inte uppe på nätet  sedan tidigare så det kan ju vara kul att se kanske.

Blablabla. Kolla in!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Pia

Cool!

2010-08-12 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0