God Jul!


God jul på er!
Hoppas att eran julafton har varit behaglig och att ni har fått många fina julklappar!

Strax efter nyår som kommer våran numera årliga årsredovisning. Precis som förra året!
Det blev inte lika många produktioner iår som under förra året. Men storleken på det som blev vägde nog upp det mesta.

Vad gör vi just nu! Ja förutom att fira jul vill säga!
Joakim spelar ju som bekant Gula Hund för fulla muggar(Och fulla hus förhoppningsvis!). Om det nu undgått någon.
Han pysslar även med nått hemlit musikaliskt projekt har jag hört. Spännande!

Själv så har jag fullt upp. Skriver manus till vad som kan bli nästa stora grej! Vi får väl se!
Detta har jag skrivit på aktivt i c.a 1½ år nu och jag tänker minsann inte snubbla på mållinjen.
Jag jobbar vidare med kortfilmen Jens Magiska Trollstav som jag hoppas att vi kan spela in nån gång i vår när snön har försvunnit och tid finns.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0