In GBG!

Hola!

Just nu så befinner jag mig i Göteborg. På Marklandsgatan närmare bestämt. Det e intressant hur mycket spårvagn o buss man får åka bara såfort man ska ta sig någonstans. Igår blev det utgång. En utgång som visade sig sluta klockan 2 på morgonen. Då hade vi flängt runt en ordentligt sväng. Sista stoppet var teaterhögskolan i Göteborg(Artisten) där det var fullt hålligång. Dock var jag lite för seg för att uppskatta detta fullt ut.

Ikväll blir det den stora festen. Vi får se hur d blir! Jocke filmar lite imorrn samt repar. Jag ska också repa om jag hinner. Det återstår att se. Skönt å komma iväg en sväng även fast allt verkar gå i 160 ibland.

Notis: Jag har i flera år stört mig på hur snabbt det går att dricka upp en pucko. Man tänker ååå va gott d ska bli när man köper den å så slinker hela ner på 3 klunkar och släcker inte törsten för 5 öre. Därför tog jag igår chansen att köpa en en-liters pucko. Det var grejer det! Det var min högst privata hämd på pressbyrån.

Nu ska jag fortsätta vila upp mig/peppa för ikväll.

HADE GREAT!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0