Jaha ja!

Hej!

Nu har vi haft 2 dagars vila i arbete pga sjukdom. Det är helt okej för mig, jag behöver lite tid att varva ner. Fast det blir inte så mycket ärligt talat. Har en hel del å stå i.

Imorgon är vi förhoppningsvis på teatern igen iaf. Det ser ut att bli riktigt maffigt med Duken, rekvisistan och allt annat. Vi filmade även en liten reklamfilm till föreställningen. Det blir förhoppningsvis mycket bra. Jag fick sitta instängd i ett kallt kylskåp och häva i mig en halvliter yougurt på kort tid. Visserligen helt frivilligt men ändå!
Jocke passade även på att trampa rejält i klaveret men mer om detta i själva reklamen.

Här en trailer för en kortfilm som min vän Niklas är med i. En annan vän har regisserat den. Jag såg en rough cut för ett halvår sen å den var riktigt bra så håll utkick för den!








Nu ska jag se lost och sen så ska jag sova. Fullt upp imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0