Lite ledighet

Hej!
Det har bloggats på tok för lite här på senaste tiden men vi har varit fullt upptagna med olika ting.
Igår så hade vi arbetsredovisning på Ung scen östs scenkonstlabb. Det gick bra och vi fick motta många fina ord efteråt. Det kändes väldigt bra. Jag har träffat många nya vänner och hoppas att vi alla håller kontakten.

Efteråt vart det mingel och lite efterfest. Dagen efter var det raka vägen till NBV för produktionsmöte för revyn Väskan klar! Vi bestämde en första setlist(alltså i vilken ordning dom olika numren skall göras på scenen).
Det känns riktigt bra! Se nu till och boka biljetter till April 2, 3, 4.



Beställ biljetter:

Telefon: 0722052743
Mail: [email protected]



För några veckor sedan gjorde östnytt ett reportage om min vän Palle Strömberg när han uppträde på LKPG HAHA!. Yours truly satt i kassan och kan skymtas långt bak till vänster i svart i detta reportage. I övrigt så tycker jag att om ni inte har besökt denna grymma stand upp club så bör ni börja nu! Det är alltid fullt ös hedenhös där!




Och här är ytterligare ett litet reportage om stand up där jag syns betydligt mer:



Nu ska jag försöka varva ner och ta det lite välbehövlig ledighet.

Rock On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0