Intressant vecka

Tjo!
Det blir inte så mycket skrivet här. Delvis beroende på att jag o Jocke jobbar på olika håll just nu.
Hursomhelst så har jag haft en intensiv men spännande vecka. Inställda föreställningar på teatern har gjort att det blivit mindre jobb men mer tid för andra aktiviteter.
I måndags blev det teaterbesök med efterföljande mingel med ensemblen från Riksteaterns Djur som dör.
Riktigt trevligt.
Tisdagen var bara tråkigt möte och påföljande sömn.
Onsdagen innehöll biobesök med Ung scen östs personal. Jag såg The social network för andra gången.
Den är grymt bra!
På torsdagen så jobbade jag. direkt efter jobbet så kom min vän Palle Stömberg och hämtade upp mig för direkt färd till Göteborg. Jag hade inte sovit under natten så jag tog en powernapp i bilen och försökte sedan att boosta upp energin med Red Bull(Rena rama rockstjärnelivet).
Väl framme i Göteborg så träffade jag 4 kära vänner ifrån Katrineberg som jag inte sett sen i Maj.
Det var fint!
Själva gigget gick mycket bra. Jag o Palle pwnade stället. Det var riktigt schysst!
Efter stand upen var det one-Liner tävling. Jag hade två specialskrivna för kvällen. Hade önsakt att jag hade fler men jaja. En riktigt trevlig kväll vart det! Jag han prata en del men ändå alldeles för lite med mina vänner innan vi tog bilen tillbaka hemåt. Klockan 2 kom jag hem. klockan 8.45 befann jag mig på jobbet. Fint!
Fredagen innehöll föreställning samt efterföljande häng med Eric o Andreas.
Jag skulle haft ett möte med Martin för planering av filmen men det blev återigen uppskjutet på framtiden.
Så blir det när man har 5 miljoner grejor i luften.
Igår var det Halloweenfest hemma hos arbetskamrat. Idag blir det chill med film, städning och lite skrivande.
En fin vecka. Nästa vecka är det lov. Något jag känner att jag behöver.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Eva

Fett!

2010-11-02 @ 00:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0