Höstens Projekt!

Hej!

Här kommer en liten uppdatering om vad vi pysslar med under hösten. Ni som besöker hemsidan har förmodligen redan läst huvudnyheterna men här kommer det lite offentlig fakta iaf.

Jocke ska medverka i Globengruppens uppsättning utav Hasse & Tages klassiska revy Gula Hund som skall spelas som nyårsrevy på Globenteatern i Linköping samt ett annat lite hemligt teaterprojekt som jag inte vet ett jota om. Vidare uppdatering följer.

Vår vän Jenny som var med i Väskan Klar! Har fått huvudrollen i en nyskriven nyårsfars som skall spelas på Lillan i Norrköping. Hon bloggar även på väldigt frekvent så besök gärna hennes blogg .

Jag hade igår kollationering för en pjäs som heter Leken i kärleken som jag skall medverka i tillsammans med gruppen Kill your darlings. Det är en ganska fri roll som jag tänker utnyttja till max. Kan bli väldigt spännande. Har börjat med att beställa hem glasögon och teaterciggaretter.
Jag skriver även på 2 teaterföreställningar som förhoppningsvis blir färdiga inom en inte allt för snar framtid men höstens stora projekt som även är det projekt som ligger närmast inom räckhåll är naturligtvis kortfilmen som förhoppnnigsvis skall spelas in inom kort. Det ser jag mycket fram emot.
Stand up karriären skall jag också försöka hålla vid liv. Känns bra! Hipp hurra!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0