GBG till BBG

Heeey

Är nu hemma igen efter långhelg i Göteborg(Där tydligen Jocke också var utan att jag visste det!). Så kan det gå!
Imorgon blir det teater på Ung Scen Öst följt av skisser och kanske nått mer.
Har nu äntligen full tid att börja jobba med VÄRLDENS SÄMSTA FÖRESTÄLLNING!
Har du inte bokat biljetter än!?
Jamen gör det då för böveln!
(Det är värt det! Jag gör en jätteskojig Allram-imitation!)

I Götet så passade jag även på att se två filmer jag borde ha sett tidigare.
Den ena hette Babel och var riktigt bra men inget episkt mästervärk.
Den andra hette True Grit och var okej men inte mer(10 oscarnomineringar...njaaaa).

Förra årets bästa film för mig är och förblir Kick Ass!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Uahevzadfxxfdazvehau

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-05-20 @ 11:56:28
URL: http://uahevzadfxxfdazvehau.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0