Manus-Föreläsning


Heeey
Idag så har jag hållt föredrag om Manusförfattande. Eller snarare om manusförfattare som jag gillar med inriktning på dialogskrivande. Jag visade några exempel. Dessvärre så var dvd-spelaren på Elsas inte regionfri så hälften av mina tänkta filmexempel som fanns på USA-importerade DVDer gick ej att visa. Jaja alltid är det nått. Det blev ett lagom långt och nördigt föredrag. En ny tjej som hette Tilda anslöt till gruppen. Jag tror dock inte att det finns någon groupie-relaterad bakrund till detta.

Jocke har skickat över ett halvfärdigt förslag till affisch. Det ser bra ut. Lite smågrejor som ska ändras och läggas till men på söndag kväll förväntar jag mig att affischen ligger uppe.

Nu ska jag skriva om en sketch(Som Niklas Jönsson har varit med och gästskrivit).
Den skall anpassas efter ensemblen lite mer. Kommer bli grymt! 2 karaktärer ifrån sketchen kommer även att finnas med på Affishcen som en liten teaser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0