Seg deg dag

Heeey

Sitter här och försöker få ihop den sista större sketchen till VÄRLDENS SÄMSTA FÖRESTÄLLNING. Det är svårt.
Jag fastnade nyss i ett namnproblem då resten av ensemblen inte tyckte att vi skulle nämna en viss persons namn i sketchen och jag kom på mig själv med att glömma bort det. Klantigt! Nu ska jag försöka få med skämtet utan att nämna namnet i alla fall. Det är lite som att måla in sig i ett hörn och försöka äta kakan och ha kvar den samtidigt på en och samma gång i det där hörnet.....fattar ni?......kanske inte. Det är småjobbigt i alla fall!

Ni missade väl inte Mina vänner i Tramsgängets premiär på sin nya dolda kameran serie Nu blåser vi sverige?
Om ni gjorde det så kan ni se det här:


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Kill your darling?

2011-03-01 @ 12:36:06
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0