Tar det lite lugnt

Tjo!
Det har varit en hård vecka och igår så började jag känna av vissa stress och utbrändhetssymptom.
Visserligen i ett tidigt stadium men det skrämde mig lite. Så nu gäller det att kunna koppla av och samtidigt vara effektiv. Idag så har jag repeterat och läst in text till VÄRLDENS SÄMSTA FÖRESTÄLLNING!
Annars så har jag tagit d lugnt.

Efter gårdagens inspelning med 24 Corren så träffade jag grabbarna i Tramsgänget inne i Linköping.
Slutligen så tog jag en öl på stan med Jonatan. Det var riktigt trevligt! Vi hade inte setts sen i Maj förra året så det vi hade en del att prata om.


Jonatan

Nu blir det promenad uti Borensbergs slaskiga natur.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0