Nytt hemligt projekt!

HEJSAN VÄNNER!

Har varit lite dåligt med updates här. Ber om ursäkt för det. En av anledningarna är att jag har varit väldigt upptagen med ett hemligt projekt som jag funderat över att göra i flera år och nu kändes det som det var dags.
Jag är för tillfället mitt uppe i redigeringen. En massa teknikstrul har ställt till det på vägen men förhoppningsvis kommer allting att lösa sig.

 

Vi jobbar även vidare på föreställningen naturligtvis. En hel del riktit kul material har redan kommit fram och vi jobbar vidare på det. Jag blev förövrigt bokad på Stand up i Grebo i Oktober. Spännande!
Nu blir det lite Dr Who tittande följt av redigering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0