Projekt på g!

Hejsan!
Imorgon så blir det repetition med nästan hela ensemblen. Välbehövligt.
Vi har skrivit om och ändrat en hel dle i manus. Kortat ner och flyttat om. Ett jävla jobb.
Men nu ser det riktigt bra ut.
I övrigt så jobbar jag på med nästa avsnitt av Johan recenserar.
Har ett avsnitt att redigera klart innan jag slänger mig in i nästa recension som blir en liten mini-serie kan man säga. Något i stil med Cinemassacres Monster Madness kan man säga. Mindre humor, mer analys. Jag kommer fortsätta göra roliga grejer man jag vill testa nya grejer. Februari blir en tema-månad.
Sen har jag ett litet hemsideprojekt pågång som ska bli intressant. Lite hemligt än så länge.
Kul att kunna vara allround!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0