Stand up i Linköping



Helloj!
Äntligen så sammanfaller ett stand up tillfälle i linköping samtidigt som jag är hemma. Detta ska utnyttjas. Jag har knappt kört stand up i Linköping förut och har egentligen allt att bevisa där vilket är skönt på ett sett. Inga förhandskrav, ingen som vet vem man är. Å andra sidan så gör det att matrialet måste vara riktigt bra. Jag har bara 5 minuter på mig så det gäller ju att man levererar snabbt lixom. Ingen tid för allt för långa resonemang utan komisk poäng utan snarare rakt på på en gång. Sitter och har lite ångest nu över vilket matrial jag ska välja och vad jag tror funkar. Å andra sidan så är det ganska oglamoröst o publiken består troligtvis mest av andra "komiker" men men det kunde varit betydligt värre. En skum känsla att börja ifrån noll i staden som jag egentligen känner bäst.

Om du råkar befinna dig i närheten och är intresserad så brakar det hela loss i filmsalen på Elsas hus klockan 20.00
Jag har ingen aning om hur det går till eller när jag går på men vi får hoppas på det bästa.

Tjo Flöjt!

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0