Back in black!

Tjotorp!

Vi har nu varit hemma i 2 dagar sedan stockholmsresan som vi kommer att berätta lite mer om sen. Vi gjorde nämligen ett blogginlägg på plats på Gärdet i stockholm som kommer att komma upp här senare tillsammans med lite bilder såfort Jocke behagar ladda upp dom.

Stockholm var intressant ur många aspekter men jag kunde inte låta bli att känna att staden hade en viss deprimerande känsla över sig. Kanske var det den tilltagande hösten, kanske något annat som bara låg i luften.
Men som sagt mer om resan i ett senare inlägg. Filmen som vi tävlade med kommer också att laddas upp förr eller senare.

Dom senaste dagarna så har egentligen hela vår planering ifrån årsmötet kastats om så nu vet vi inte riktigt var vi står men förhoppningsvis så kommer det att ordna upp sig framöver.

Idag så fick jag så äntligen efter 4 månaders väntan en egen dator med fungerande internetuppkoppling. Å gud så skönt det är att bara kunna sitta såhär på kontoret/mitt rum och göra sånt som jag har velat göra i månader.
Jag upptäckte även en intressant sak angående det här med filmtävlingar. Efter upplevelsen i stockholm så kunde man ju tro att vi skulle vara någon slags paus men nejnej! I början av Oktober så går filmfestivalen Flimmer igång i Norrköping och i den så förekommer tävlingen Guldsvanen där vi deltar med vår film Inbrott på andra våningen. Jag kollade nyss igenom sidan och märkte att jag fanns med på bild tillsammans med några andra bidrag. Bland annat så ska vi tävla mot Östergötlands stolthet Crazy Pictures vilket ju känns....bra. Förhoppningsvis så slipper vi iaf hack i filmen den här gången.

Rastlös som jag är så kan jag inte låta bli att skriva. Speciellt i sånna här perioder när det inte finns så mycket annat att göra. Därför måste man skriva saker som man kan göra i framtiden helt enkelt.
Jocke håller på och planerar ett jätteprojekt som han får berätta mer om själv sen.

Nu ska jag fundera lite över framtiden

Vi hörs!

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0