N00marathon

Tjolahockey!

Som ni som hängt med lite redan vet så ska vi alltså efter världens flyt åka till stockholm på lördag och tävla i riksfinalen av N00marathon. Det visar sig att vi där kommer att stöta på en del vänner till mig ifrån Katrineberg. Det känns ju lagom kul att tävla emot folk som har en schysst tvåårig filmutbildning i ryggen kan man ju tycka men det känns mest kul faktist. Vi är överväldigade över att vi får åka till stockholm och se alla filmer. Att vi sen är med och tävlar e mest en bonus.

För er som inte kan ta er till stockholm så hittade jag några bidrag på touben så ni iallafall får ett humm om vad det rör sig om.

Mina vänner i Fish & Elephant Productions:




Några som kallar sig Forks In Toasters:




Ja som ni märker så finns det väldigt många begåvade filmare där ute och här kommer vi på ett bananskal redo att göra storstan!
Förhoppningsvis så hinner vi uträtta en del annat i sthlm nu när vi ändå e där.

När kommer då filmen på youtube?, frågar ni. Ja det vet jag faktist inte. Hade jag haft internet så hade jag lagt upp den själv men jag tippar på att den kommer upp någon gång efter tävlingen i helgen.

Rock On!

//Johan

Kommentarer
Postat av: T

Lycka till i stockholm grabbar!

2009-09-22 @ 17:40:33
Postat av: Anonym

Andra filmen var grym!

2009-09-24 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0