Mycket mycket mycket

Hej!
Detta är det första inlägget ikväll.
Lite senare så kommer en slags presskonferens att ta vid där vi avslöjar alla hemligheter....nästan.

Idag så kom jag hem ifrån Lindesberg där jag under gårdagen körde stand up med storheter som: Al pitcher, Hasse Brontén, Yvonne Skattberg och Roberto Leander.
Det blev en riktigt schysst kväll. Jag är väldigt nöjd med mitt egna framförande. Ett av dom bästa tillochmed. Drog dessvärre över tiden pga en massa impro med publiken och ändå hann jag bara köra halva min setlist. Dom bästa skämten får vänta tills nästa gång. Fast ändå. Sikken kväll.

Efteråt så gick vi alla ut och partajade på Lindesbergs Pub. Vilket var nån slags vikinga-lada.
Trevligt trevligt.

Här är lite bilder:

Johan Salberg, Hasse Brontén och Yvonne Skattberg


Samtliga komiker samt David Lynch-kopian Mats


Vi ses lite senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Väntar spänt på nästa inlägg ju ;)

2011-01-31 @ 10:04:24
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0