GRATTIS NIKLAS!



HEJ!
Idag så fyller min vän Niklas Jönsson 25 år!!!

Som vanligt enligt traditionen(Den hittils tvååriga) så tänkte jag bjuda på ett skojigt klipp med Niklas som han förhoppningsvis inte har sett på Länge(eller ens alls som förra året).
Varsegoda!



Grattis Niklas på din fina dag!
Hoppas du firar den med choklad
Vodka, Glass eller övrig drog
Detta är en dag att komma ihåg
När man känner tristess eller känner sorg
Då brukar jag tänka på mannen ifrån Helsingborg
Och när jag har en bister stund
Då vandrar mina tankar till Lund
När vardagen har tappat sin färg
Då tänker jag på ett Lerigt Berg
När jag är trött på Sex & Glass
Då tänker jag på Niklas!

Du är coolare än Jonah Hex, Du är mannen full med spex
Du är fin och underbar, Du fyller 25 Hurra hurra!

Grattis min vän, Grattis till 25
Hoppas vi snart ses igen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag blir tårögd. Tack käre vän!

2011-06-12 @ 01:56:57
URL: http://pkmn.se/markera/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0