Administariva grejjer!

Heeey
Har varit lite röriga dagar. Vi kan inte repa så mycket som vi skulle vilja då alla är upptagna med olika grejor.
(Utom jag!) Eller alltså jag har saker att göra men rep hamnar ju högst upp på preoriteringen men ingen av dom andra är tillgängliga så det känns ju inte riktigt värt att boka upp teatern för mig själv.
Man får repa hemma helt enkelt.

Har tagit tag i mycket administrativt arbete denna vecka.
Det är affischer som skall tryckas, Pressrealeser som ska skrivas och skickas ut, Kamerateam som skall hyras in(Thats right!).

Det låter slitsamt å ändå så sitter jag bara på arslet och känner mig värdelös. Konstigt!
Det här är ju det roligaste som finns.

Jag skall testa en ny teknik nu.
Jag ska lägga mig ner och visualiser hela föreställnnigen framför mig som en film i huvudet och sedan försöka skriva utefter det. Det blir säkert bra sålänge mitt huvud fungerar.


Här är en liten teaser ifrån en av dom bästa sketcherna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0