Slappt

Nijad!
-Vad nu det betyder!

Dom senaste 2 dagarna har jag inte gjort ett skvatt egentligen. Tagit tag i lite sånna dära tråkiga saker som man bör ta tag i eftersom att man numera är "Vuxen" och tydligen måste göra. Typ Arbetsförmedlingspyssel och dylikt. Blä säger jag!

I måndags så var det mer liv i luckan för då var vi med Estet Crewet och spelade in inne på musikaffären dominanten i Mjölby. En riktigt fin inspelningsplats om ni frågar mig. Bra naturligt ljus som inte behövdes mixtras med alls. Vi spelade in ett antal scener som blev riktigt bra. Allt gick egentligen galant. Dom enda bakslagen var att en skådis var sjuk i 39 graders feber vilket gjore att vi fick kasta om hela schemat. Det andra problemet var att ljudet försvann på den sista scenen. Ajaj! Så den måste vi göra om. Den blev dock väldigt rolig på bild men utan ljud så blev den rätt trist. Hmmm...

Dags att ta tag i lite saker nu.
Anmälan till filmfestivalen Flimmer skall göras, Manus skall skrivas och teater skall spelas.



P.S!!!
Om ni bor i Motala/Mjölby området eller befinner er där runt 19.00 idag(Jag kriver detta klockan 3 på morgonen) så kan ni ratta in RadioMotala 90,2 där programmet Startskottet kommer gå. Förhoppningsvis så kommer dom att spela en eller två av våra låtar ifrån filmen Andra Takter. Se det som ett ytterst exklusivt smakprov!
D.S

Tjolahej!
//Johan

Kommentarer
Postat av: Breake

Coolt!

2009-08-13 @ 17:59:00
Postat av: nnn

Oj! Det e ju snart!

Måste lyssna

2009-08-13 @ 18:33:17
Postat av: Johan

Synd att man typ inte känner någon i Motala som man kan tipsa menmen :P

2009-08-13 @ 18:52:18
Postat av: Johan igen

Det blev ingen låt ifrån filmen utan Björne-SKetchen som dom valde att spela istället. Jaja, dom har låtarna iaf så om ni håller koll så kanske några låtar dyker upp i fortsättningen.



Bra programidé förövrigt tycker jag! Finns mängder med bra band i östgötatrakten som förtjänar fler lyssnare.

2009-08-13 @ 19:38:32
Postat av: Fredde

Vafan! Jag ville ju höra låtarna jue!

Björne-sketchen kan man ju fan lyssna på närsomhelst. Kul att ni blir uppmärksammade dock!

2009-08-13 @ 19:40:47
Postat av: Fredde

Haha tjalala låten va shysst!

2009-08-13 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0