Back to da future!

Jocke skriver för lite här jag vet. Han hävdade att han hade tänkt skriva om när han rev scenografin på saga men att jag hann före. Jaja sånt händer.
Imorgon så åker jag tebax till skolan för hårda teaterstudier och jobb med Othello samt 2 filminspelningar. Vi får se hur det går.

Igår passade jag på att klippa mig för första gången sen augusti. Jag måste erkänna att det kändes lite skönt. Jag verkar dessutom ha klarat mig undan den senaste influensavågen. Bravo! Lite party hanns även med innan jag åkte hem.
Nu sitter jag och läser min nya fräsha bok om Galenskaparna och After Shave för 200 spänn. Den är hittils mycket läsvärd även om författarinnan har med lite sakfel här och där som att det är Monty Python som har gjort "A Fish called wanda" och sånt som vi nördar stör oss på.

Om ni är intresserade av att vara med i vårt filmcrew eller som skådisar/statister i sommar så hör av er via mail eller här på bloggen.

Take Care!

//Johan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad behöver ni då? i skådisväg?

2009-02-24 @ 16:40:01
Postat av: Anonym

Hör av dig på min mail med namn så berättar jag.

//Johan

2009-02-26 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0