Får jag lov!

SÅ!
Nu sitter jag i skolans huvudbyggnad och peppar inför vår sista dansföreställning som sker om några timmar. Känner mig helt slut i kroppen och trött i huvudet men det känns också spännande. Dom två tidigare föreställningarna har gått riktigt bra och vi har fått mycket beröm. Igår passade jag även på att showa lite oannonserat på skolans visafton vilket blev mycket uppskattat efter vad jag kunde bedömma.

Har haft ett långt samtal med Jocke om framtiden. Imorgon så åker jag ju hem till gamla kära Borensberg för att ta sportlov i en vecka och då är det tänkt att vi ska jobba och insperera varandra ordentligt.

Hittade en gammal bild på Jocke när han spelar polis i "Rasmus på Luffen". En föreställning som vi även filmade och gjorde dvd till.


Foto: Corren

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0