Stadgar Och Protokoll

 

Så!
Nu har jag suttit och skrivit ett förslag till stadgar samt ett utkast till ett protokoll och samlat allting i en stor perm som det står Estetnollorna fyra gånger på(så att man inte ska vara osäker på vad som finns där lixom).

Jag har meijlat dom till Jocke och förhoppningsvis så godkänner han dom så att vi utan vidare komplikationer kan godkänna dom officiellt på vårt första årsmöte vilket vi förhoppningsvis kan ha så snart som möjligt. Vi är ganska gröna på det här med föreningsarbete vilket kanske märks men vi har iaf ambitioner och visioner som heter duga.

Imorgon så ska vi träffas och diskutera igenom allt möjligt samt gå igenom manuset till filmen vi ska spela in i sommar.
Vi ska även hinna umgås lite som dom goda vänner vi är.

I morse så underhöll jag mig själv med att kolla igenom vår gamla dvd till vår skogsmusikal Serg. En dvd där jag personligen tycker att extramatrialet är betydligt roligare än själva filmen. Också intressant att se hur man har förändrats och utvecklats under årens lopp. Kortfilmen "Två idioter i skogen" hade jag helt glömt bort. Den finns förövrigt bara på den dvdn. Kanske borde lägga upp den...eller kanske inte.

Tog med mig lite allt möjligt matrial som man skulle kunna klippa ihop till promotionmatrial och lägga ut. Vi har planerat att göra en showreel ett tag så det kanske är dags nu om vi får tid över.

Jaja mycket snack som sagt. Dags att ta tag i grejorna!

Tjolahopp!

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0