Innebandy



TJO!
Idag har inte mycket hänt. Eller jo! Jag fick äntligen mitt efterlängtade strömuttag till datorn. Dags att surfa runt tänkte jag men ack så fel jag hade! Det visade sig att trots att uttaget var precis likadant som det förra och passa perfekt i datorn så passade den inte ihop med sladden!? Vafan e Dell för ett jävla företag egentligen som gör uttag som inte passar till deras sladdar!??!?!

Efter att besvikelsen lagt sig så hände nått lite kul iaf. Vi fick vårt manus till filmen vi teater tvåor ska spela in med filmtvåorna. En komedi som heter "Shit Happens". Alla roller e ungefär lika stora men min e snäppet störra än dom flesta, fast det beror på hur man tänker förstås. Jaja.

Nu har jag precis varit och spelat innebandy. Liten sleten av mig men det får la gå. 
Dags o chilla nu.

Over and out

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0