Musik till vår film!?!

Det finns ju många frågetecken runt om hela filmprojektet. Ett stoort frågetecken är ju musiken. Hur gör vi med den?
Jag kan spela in låtar, men då blir det bara med duglig kvalitet och på amatörnivå. Vi vill ju såklart ha den BÄST!
   Johan och jag har låtar sedan långt tillbaka som kan passa. Jag tänker närmast på kanske 4 stycken just nu.
Vi måste helt enkelt hitta några bra musiker.

Idag har jag suttit hemma och spelat en av filmlåtarna på gitarr. Min familj går nu och smånunnar på den låten hela tiden. Det är lite roligt, för då vet man ju att den verkligen sätter sig i huvudet hos folk...

Någon dag ska jag ta på mig besväret att spela in alla färdiga låtar så att den musikansvarige har lite material att jobba med... Nu ska jag skriva ytterligare en scen ur filmen.. sedan är det nog dags att sova.

Ha det gött!!!
M V H   //   Jocke

Kommentarer
Postat av: Angus

Kan säkert slå en titt på det om intresset finns ;)

2009-01-17 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0