Planering

Nu sitter jag i datasalen på skolan igen. Har suttit här i några timmar och arbetat med lite saker angående Estetnollornas framtid osv. Har pratat med lite musiker och allehanda kontakter som ev skulle kunna hjälpa oss. Det är alltid roligt att diskutera och utveckla ideér.

Det är tänkt att Estetnollorna ska blidas som en förening på sportlovet. Det är planen iaf. Det jobbiga med föreningar är att man måste skicka in en jädra massa papper o grejs för att få igång dom och skatteverkets hemsida är sådär lagom rolig att titta på. Alla regler osv gör att man till sist går vilse i alla stadgar och formuleringar. Men så är det. Därför kommer jag att jobba med detta så att det mesta är klart lagom till sportlovet.

Många har hört av sig angående ES3TA-Boxen och om den kan jag bara säga att den kommer såfort vi får tid över. Just nu så är vi fullt upptagna med manusskrivande och andra förberedelser för filmen som vi ska göra i sommar plus alla papper för föreningsstartandet. Dessutom så går jag fortfarande en väldigt krävande skådespelarutbildning som tar nästan all min tid. Men såfort vi får tid att ta tag i det så kommer det nog att gå undan. Föreställningarna är ju trots allt filmade sen långt tillbaka och den första är dessutom färdigredigerad. Jag har dessutom redan börjat skissa på omslag. Jag ska ge er en liten försmak här



Take Care
//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0